|
Post by Henna Haltijakeiju on May 26, 2016 19:37:01 GMT 2
Spa pidetään saunomisen yhteydessä Kaurilan saunassa kello 14-16
Ilmoita tähän, mitä aiot tuoda kotoa. Tuo jotain kaapissa jo olevaa, sillä näitä tarvikkeita EI lisätä budjettiin.
Henna: Kynsilakkoja, manikyyritarvikkeita, selänhierontakapistus
Annika: kasvonaamioita, kasvon kuorinta aineita, kasvorasvoja ja muita kasvotuotteita sekä hyvät pinsetit kulmakarvojen nyppimiseen Katri: Rose of Versailles kasvonaamio lahjaksi morsiamelle Maaria: Jalkahoito / ämpärin, jalkarasvaa sekä kylpysuolaa Jelena: jalkakylpylaite Jatta:
|
|
|
Post by Annika Siik on Jun 4, 2016 11:42:38 GMT 2
Mietin että miten nuo loput hoidot jaadaan??? Viel ois jäljellä hiushoito päänahkahieronnalla, jalkahoito + hieronta ja selänhieronta... Mul tosiaan on ne kuorinta aineita, rauhoittavia kasvo naamioita, kasvonpuhdistusaineita, mustapäitä poistava naamio, savinaamio, kasvojen hieronta opas, kasvovoiteita, ym. Mut jos Katri antaa lahjaksi ton kasvonaamion, niin eikö mun osuus oo vähän turha... voin mä hiushoidon ja päähieronnan tehdä, löytyy multa hiusnaamio ja teho hiushoitoainetta on jäänyt värjäyspaketeista, ja pää nahan hieronta on tuttua puuhaa... Mut tekisikö katri sitten kattavan kasvohoidon tuulialle jos mä jättäydyn kasvo osuudelta pois? Mihinkään muihin osa-alueisiin mulla ei oo tarvikkeita, joten joko hiukset tai kasvot.
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 9, 2016 20:03:09 GMT 2
Kuulostaa hyvältä jaolta jos sä haluat tehä hiushoidon ja Katri vaikka kasvohoidon. Mutta jätän asian katrin kommentoitavaksi.
|
|
|
Post by Haltia-Maaria on Jun 10, 2016 7:50:38 GMT 2
Oon viime aikoina innostunut jalkakylvyistä ja oman jalkakylpysuolan tekemisestä, joten jos mä ottaisin jalat sitten? Jalkamanikyyreistä en tiedä tuon taivaallista, mutta voisin tuoda ainakin ämpärin, jalkarasvaa sekä kylpysuolaa. Suolaa voisin tehdä isomman satsin ja antaa morsiammelle polttarilahjaksi.
|
|
|
Post by Jelena on Jun 10, 2016 13:10:01 GMT 2
Meiltä löytyy sellainen jalkakylpylaite, johon saa poreet, voin tuoda sen. Meillä on myös laventeli-jalkakylpysuolaa, jota joku kaverini on tehnyt ison satsin, mutta jos Maaria haluat tehdä itse ja antaa lahjaksi niin olisihan se juhlallisempaa. Voin tuoda sen laitteen lainaksi, vaikka en osallistuisi saunaan.
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 10, 2016 20:49:42 GMT 2
Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti jaksatte kantaa tarvikkeet mukananne Seurasaari-osuuden ajan? tai jos jollain on auto, niin sitten tietty voidaan pistää kamat sinne.
|
|
|
Post by Haltia-Maaria on Jun 25, 2016 12:42:39 GMT 2
Joo, tekisin mielelläni suolaa koska välineitä löytyy ja valmistaminen on tosi nopeaa ja helppoa. Jaksan hyvin kantaa ämpärit sun muut koko päivän ajan.
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 25, 2016 18:45:31 GMT 2
Kasvohoitojuttuja sais joku tuoda enemmän nyt kun Annika ei tuu.
|
|
|
Post by Haltia-Maaria on Jun 28, 2016 17:30:10 GMT 2
Hmmmm, multa löytyisi ainakin kasvorasvaa (Erisan) ja kuorinta-ainetta, voisin tuoda vaikka niitä? Voisiko joku muu tuoda puhdistusaineen?
|
|