Post by lacarickthiresp on Feb 23, 2022 7:05:26 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Chef 2: matlagingsspill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Chef 2: matlagingsspill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Star Chef 2: matlagingsspill 2022 version ▞▞▞
Star Chef 2: Restaurant Game Szimulációs játékok vxzj
Jeg så at dette spillet ble annonsert på facebook. Wow! Wow! For et fint spill! Det er bedre enn de andre matlagingsspillene jeg har spilt og slett det fordi jeg blir lei av det, men dette spillet har så mange utfordringer! Bare elsker kokkens mestere! Så mye belønning på kort tid. Jeg lastet bare ned spillet forrige uke, og jeg er allerede på nivå 26. Takk for timevis av lek med dette spillet.
Det er verst fordi spillet mitt ble sittende fast på 35. nivå, ingen av kontrollerene på spillet fungerer, og jeg prøvde å fikse det ved å installere det på nytt, men det vil fortsatt ikke fikses, og nå kan jeg ikke spille dette spillet i det hele tatt lenger. veldig skuffet...
Har akkurat begynt å spille dette spillet. Det er en enorm forbedring av stjernekokk 1, selv om jeg synes for mye blir introdusert for raskt. Kokkeutfordringen virker litt urettferdig ettersom andre kokker kan bruke makten sin og nye kokker kan ikke før nivå 27. Alt rundt et godt nytt spill
Star Chef 2: Restaurant Game Simuliaciniai zcpj
Star chaf 2 har veldig fine funksjoner når det kommer til matlaging av sim-spill. Jeg likte spesielt delen der appen tillot meg å male veggen på restauranten min.
Ok bra
Et virkelig fint spill som lar deg leve ut restaurantfantasiene dine til det fulle. Jeg lever mitt nå, og de gode tidene regner.
Star Chef 2: Restaurant Game Simulasi sqxd
Stjernekokk 2 overgikk forventningene. Alt den har er akkurat det jeg ønsket. Jeg bare elsker at det lar deg utvide og designe restauranten din.
Bedre enn den første stjernekokken Kanskje de nye kokestasjonene og utvidelsesplassene kunne vært billigere
Noen har andre enkle versjoner enn andre selv om vi har lastet ned spillet samtidig og jeg har sendt en klage og ingen har gjort noe
Et utmerket matlagingsspill, fine konkurranser og mye å få til. Og det beste er at støtteteamet som jobber bak er ekstremt effektivt og hardtarbeidende, de tar opp dine bekymringer og problemer umiddelbart, og det er løst innen en dag !!!! En liten endring jeg vil foreslå : Reduser koketidene Og reduser prisene på hvitevarer og tomter. Resten er alt veldig fint
Spillet mitt ville ikke lastes så slettet det for å laste det på nytt, vil fortsatt ikke lastes, trenger hjelp!!!
Morsomt.avhengighetsskapende,,kostbart,ikke skal lyve du må bruke, for å komme videre
For dyre apparater, begrenset bord, kunne ha vært 5-stjerners
Fantastisk spill. Yoghurten er nesten umulig å finne. Jeg får dem bare på foodtrucken og de er få. Byggetiden er også overdrevent lang, men overkommelig.
På den gamle versjonen, før oppdateringen kan jeg se så mange annonser ubegrenset, men nå er det bare begrenset, jeg håper det er ubegrenset som før..
Ikke den typen spill,, folk blir lett lei... Dyre ting å kjøpe..veldig dårlig opplevelse.. I stedet for dette er flere spill best, cafe shop er langt bedre spill enn dette latterlige spillet... Personlig foreslår jeg å ikke spill dette spillet.. Kast bort tid totalt
Ettersom jeg har begynt å spille dette spillet er det veldig interessant å spille, men problemet er at det er for dyrt å spille og vanskelig å få tak i markedsføringskurvene og pengene, og utstyret er dyre, jeg tror jeg ikke kan fortsette å spille spillet. .. 😔😔
Spillet er morsomt ... men det er definitivt frustrerende å ikke ha råd til å oppgradere eller ha råd til de andre kokkestasjonene ... det er irriterende at så snart jeg får ryddet bordene mine ... har jeg en restaurant full av bord som er ber om fra en stasjon som jeg ikke har råd til og det vil ta meg minst en måned å ha råd til
Du dekorerer ikke bare selve maten med tilbehør, du kan også bestemme din egen favorittfarge på vegger og male dem! Jeg skulle ønske vi også kunne redesigne den grunnleggende infrastrukturen til selvbeherskelsen
Jeg liker dette spillet veldig godt. Det er et uformelt spill. Ikke bekymre deg for at kunden blir sint. Du kan forberede deg på å lage mat, forlate spillet og komme tilbake til det, med alle oppskriftene dine tilberedt.
Ikke så lett som den første, men jeg liker å spille begge.
Jeg holder mulighetene åpne med dette spillet, som med så mange andre, så mange ting kan gå galt. For mange komfyrer og ikke nok plass, sånt og prisen på dem er bare for mye når du prøver å få tak i andre ting, ellers elsker jeg spillet ❤
Jeg har alltid vært glad i å lage mat og stjernekokk 2 er spillet jeg alltid var på utkikk etter. Den er perfekt for enhver elsker av matlagingssimspill
Elsker spillet, men i det siste har jeg ikke vært i stand til å laste spillet, ikke sikker på hva som skjer, men vær så snill å fikse det. Også noe mat tar evigheter å lage, noe som gjør det umulig å tjene penger raskt og oppdatere restauranten
har akkurat begynt å spille spillet, og jeg er allerede trukket inn av presentasjonen av spillet. Opplæringen er veldig engasjerende og informativ for en nybegynner.
Oil Tanker Truck Driving Games Strategiya vnum
Dette spillet har for mye på gang. Jeg er ute.
Mulighetene er endeløse. Star Chef 2 lar deg dekorere restauranten din akkurat slik du vil. Elsker den berøringen.
Spillet er bra, men det henger for mye
Det bør være en hopp over-knapp for den lange opplæringen. Litt mislikte det for ikke å ha det de første 15 minuttene. Og spillet har en veldig langsom overgang av alternativer og å dra elementer er også veldig sakte. Vær så snill å fikse det, og det er ikke verdt det å kjøpe frø? Som om du må vente på lvl 49? Det er sinnsykt. Kanskje rundt lvl 20 ville vært bra
Hater den siste oppdateringen, kokkebillettsystemet hvor du må vente 20 minutter på at de skal fylle på for å spille et spill er søppel og bare et åpenbart forsøk på å få folk til å bruke penger, å kunne bruke godbiter var mye bedre.
Oppdater dette spillet snart. Fordi jeg ikke kan åpne den nå... vet hvorfor den lukket før jeg spiller den
veldig bra spill, underholdende, vekker fantasien til å åpne min egen restaurant, med gode ideer som improviserer, det er veldig gøy med forskjellige kokker, dekorere, servitører osv. Jeg elsker det, jeg anbefaler det på det sterkeste.
først var det greit. så etter oppdateringen kan jeg ikke spille. den slutter ikke å laste og jeg kom ikke inn i spillet. selvfølgelig måtte jeg tenke på rangeringen min i turneringen. jeg skulle ønske jeg ikke oppdaterte den. Jeg kunne ikke spille på 2 dager nå.
Dette spillet kunne potensielt vært morsomt hvis det ikke var nesten umulig å tjene pengene du trenger for å kjøpe apparatene du trenger for å tjene penger. Ond sirkel. Kjedelig! Oppdatering: med den nye oppgraderingen har dette spillet faktisk blitt verre. nå er det umulig å få boostere, magi og verktøyene du trenger for å komme videre. Dessuten tar det timer å fullføre ett produkt, og det er ikke nok plass til å lagre ekstra mat slik at du kan hjelpe andre. Jeg er nesten klar til å gi opp.
et av de beste, om ikke det beste, matlagings-sim-spillene jeg har spilt til i dag. Jeg har det veldig bra i gmae. Det er forfriskende å ha et spill som lar deg ha kontroll over innredningen av restauranten din også.
Å spille Star Chef 2 er en opplevelse alene. Et morsomt eventyr som er både givende og tilfredsstillende. Hvert nivå opp bringer deg nærmere flere oppgraderinger og flere belønninger. Det er så spennende! (smil)