Post by contpinntugocni on Feb 15, 2022 10:31:29 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dancing Road: Color Ball Run! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dancing Road: Color Ball Run! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Dancing Road: Color Ball Run! 2022 version ▞▞▞
Mwa
Ik hou van dit spel, behalve dat het altijd gliches en ik verknoeit oh en het laat me niet x uit
Ik ben dol op dit spel en het is een heel goed spel, dit spel zag eruit als een kleur vol, dus ik ben dol op dit spel 👍👍👍👍👍👍
Download Color Ball Switch APK - Latest version 3.0 for Android devices - Gratis ... color jump ball : the hop balance app · Dancing Road: Color Ball Run!
😓🖕🖕🖕🖕
Leuke app alleen veel te veel reclame. Spelletjes zijn om te spelen, zit meer reclame te kijken dan levels klaren.
Het is een leuk een leuk spel maar het is moeilijk en dat liedje zijn ok leuk maar het is een speeeeeeeeeeeeeeel hahaha kankerhahahaahha 👆👆👆👆👆👆🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕💪💪💪💪 🖕💪🖕🖕💪
Ik heb dit spel alleen gedownload om mijn eigen liedjes te spelen zoals ik kon met tegelshop, maar ik kon het niet. Als er een thema is met ten minste 2 van je games, probeer het dan in ieder geval bij te houden! Nou ja, ik denk dat ik in plaats daarvan Musiverse zal downloaden
Perfect
Dancing Road: Color Ball Run! Музыка kugt
Leuke game die volledig verpest wordt door een overkill aan advertenties. Duurt een paar seconden om een puzzel op te lossen en dan ben je tussen ELKE puzzel een halve minuut tot een minuut bezig met het kijken naar advertenties. Vermoeiend, verwijderd!
Download Dancing Road: Color Ball Run! voor PC Gratis. Snelle download, Virus en Malware gratis en 100% beschikbaar.
Is cool
Het is een goed spel, maar als ik erin wil komen duurt het lang.
Ik installeer het gewoon omdat ik er elke seconde reclame van kreeg maar het is gewoon stom
De game was goed ..... Maar zonder levels klinkt de game erg saai .... Ik waardeer de achtergrondmuziek 😁👌.... Ik vond het geweldig .... Maar je zou deze game moeten upgraden met levels... Dus het wordt nog verbazingwekkender...❤️
Veel te veel advertenties. Na elk spel zal er altijd een advertentie zijn, of je het nu slechts een paar seconden of een tijdje hebt gespeeld. Om de advertenties te verwijderen, heb je hun abonnement nodig, wat een dagelijkse betaling aan hen is, in tegenstelling tot andere games waar je maar één keer hoeft te kopen om van de advertenties af te komen. Het spel is erg geldhongerig en staat elk moment van spelen vol met advertenties, wat het niet in het minst leuk maakt. Heeft potentieel, maar hun honger kreeg de overhand. Ik raad het spel helemaal niet aan.
Dus ik was een game aan het spelen en er verschijnt een advertentie hierover waarin staat dat je je favoriete nummer kunt TYPEN, dus naar mijn mening steelt deze game gewoon opslag.
Dit spel is echt leuk! Ik speel graag een leuk vermakelijk spel terwijl ik naar muziek luister!
Veel te veel advertenties. Als je advertenties van spelers wilt zien voor de mogelijkheid om levels te spelen, plaats dan niet na elke advertentie een advertentie. enkel. poging. Het is razend.
Geweldig. Dat is alles wat ik te zeggen heb, echt de eerste keer dat ik speelde1 dit is een geweldige game geef het vijf sterren speel de game die is gedownload als sommige mensen een hekel hebben aan deze game het kan me niet schelen ik vind het geweldig❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤😭😭😭❤❤❤❤❤
ALLEEN ADVERTENTIES. Onmogelijk om te spelen. Wil je een liedje? Advertentie. Heb je een mysterieuze doos? Advertentie. Jij verliest? Advertentie voor een nieuw leven. Je hebt verloren/gewonnen? Advertentie. Jij doet niets? Advertentie. Ik speel al zo'n 30 minuten en heb meer dan 15 advertenties bekeken!!!! Onaanvaardbaar.
Leuk spel. Ik vind het echt leuk!
Voeg countrymuziek toe, bedankt
lastig maar heel erg leuk om te spelen ik hou ook heel erg van muziek en daarom vind ik het leuk nog een kleine tip: misschien is het nog leuker als het liedje Herschrijf de sterren komt en niet alleen maar de melodie maar ook met zang zal leuk zijn. en daarom geef ik 4 sterren.
Download and install Dancing on Ice 1.1.0 on Windows PC. Met de Dancing on Ice app ... Generally most of the top apps on Android Store have rating of 4+.
Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free આર્કેડ juet
Ik vind het een geweldig spel om te spelen. Een ding dat ik echt leuk vind, is dat er oneindige tweede kansen zijn, dus het maakt het gemakkelijker om te winnen. Er zijn niet veel advertenties, dus dat is ook goed. Als ze het zo zouden kunnen maken, gaat het verder en is het sneller. Een ding dat ik niet leuk vind, is dat het te gemakkelijk is.
Het is oké, het is alleen erg gitchy en elke keer als ik de bal probeer te slepen, blijft hij daar en dan sterf ik, maar het is best goed. Ik hou van de nummers en soms glitchen de nummers ook uit. Soms wordt het een beetje saai, maar het is nog steeds best goed!
👍: Ik hou van de muziek - Ik hou van de verschillende wegen en ballen die je kunt kiezen - Dit is de enige app die ik heb gevonden waar de muziek automatisch wordt afgespeeld nadat je een nummer hebt gespeeld. 👎: Soms stopt het spel - Ik heb legg - Je kunt niet oneindig spelen, kunnen jullie alle nummers oneindig maken en dat gaat steeds sneller en sneller?
Heel leuk spel
klote reclame
Super spel ik raad het echt aan maar er moet echt een liedje van marshmallow toegevoegd worden vanaf 4 sterren
Download gratis muziek apk-games op Samsung Galaxy A01-telefoon. ... Smash Colors 3D - Beat Color Circles Rhythm Game ... Dancing Road: Color Ball Run!
Nintendo - Direct contant geld voor uw tweedehands ...
Dit is misschien wel zonder enige twijfel het slechtste spel dat ik ooit dit jaar heb gespeeld en de hoge recensies. Ik ben ervan overtuigd dat dit bots zijn en ik zal dit melden dat er op geen enkele manier iemand plezier kan beleven aan advertenties voor het dansspel. Elke twee seconden is er een advertentie, ze proberen dit feit niet eens te verbergen. Weggelopen weggelopen van de pijn en het afval
Het is een leuk spel, en heel interessant en tijdverdrijf, het houdt je erbij, maar het meest negatieve en vervelende punt is dat het zoveel toevoegingen heeft, bijna na elk spel, dit is de enige reden voor minder beoordelingen...
Zoveel gratis liedjes en dansende weg Ik wil gewoon gek worden van deze game. Ik kan net zo goed flauwvallen voor deze game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is een erg leuk spel ❤️ het heeft veel nummers zoals Let it go, Faded, The fatrat en nog veel meer. Dit is een ervaringsspel😊 voor mij en mijn broer die dit spel te veel speelt. Dit is een heel geweldig spel😃.