|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 10, 2016 21:02:50 GMT 2
EDIT*** ks. alla oleva viesti uusimmista ideoista.. Niinkuin tuolla roolipelitehtävä-threadin puolella ehdottelin niin ois hauska jos meil ois joku aarrekartta iskeä Tuulian kouraan johon on merkitty paikat joihin mennään. Ostin tänään kellastunutta paperia ja aion laatia kartan tänä viikonloppuna ja postittaa Karolle maanantaina, niin että varmasti ehtii perille, ja Karo voi lyödä sen Tuulian kouraan ennen kuin tämä nousee linja-autoon! Jos jolla kulla on jotain ideoita aarrekarttaan (esim. hauskoja fantasianimiä, joilla voitaisiin kutsua Seurasaarta, jne.), niin ilmoittakoot ystävällisesti ennen tänä sunnuntaita.Ajattelin, että siihen vois myös merkitä Tuulian päivän aikana suorittamat "kokemustasot" Kukin haastetehtävä ansaitsee hänelle tyyliin 10 pistettä. Fantasiasankarin kokemustasot (voisko joku keksii hauskemmat nimet näille? 0 pistettä: Poikatyttö 10 pistettä: Seikkailija 20 pistettä: Konkari 30 pistettä: Morsian
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 12, 2016 23:16:15 GMT 2
Mietin, että oikeastaan Elimäen päässä Karo voisi lyödäkin kouraan kirjeen, joka lähettää Tuulian missiolleen. Itse kartta voisi olla minulla odottamassa Kampin päässä. Olen luonnostellut ao. kirjeen vähän niinkuin sitä juonta noudattaen, mistä ollaan keskusteltu Jelenan kanssa Roolipeliquest-topikissa. Nää mun keksimät nimet sun muut on kamalia, voisko joku keksii paremmat? ja tätä sais muutenkin joku muokata paremmaksi/hauskemmaksi...... Haluan postittaa tän Karolle mahdollisimman pian! --- (Sivu 1) Helsingdrylin maa on uhattuna!!! Pahan ruumiillistuma, kamala Ölöngölök on ottamassa Helsingdrylin valtaansa ja aikoo muuttaa kaikki ihmiset limaisiksi etanoiksi!
Hyvä Keltanokka, sinä olet ainoa toivomme! Pyydän, auta minua ja Helsingdryliä tuhoamaan tämä pahuus. Tehtävä on vaarallinen, mutta sinulla tulee olemaan keiju, haltia, velho ja puoli-ihminen apunasi. Olen varma, että pystytte yhdessä lyömään Ölöngölökin ja palauttamaan rauhan valtakuntaani.
Taival pahuuden juurille tulee olemaan pitkä, joten olen liittänyt tähän kirjeeseen listan tavaroista, jotka sinun tulisi ottaa mukaan auttamaan matkalla. Apujoukkosi odottavat sinua seuraavassa määränpäässä, ja olen luovuttanut heille kartan sekä taikapeilin, jotka auttavat teitä löytämään Ölöngölökin ja kaiken hänen voittamiseen tarvitsemanne.
Hyvä Keltanokka, Helsingdrylin kohtalo lepää käsissäsi.
Kuningatar Hölönpölöp(Sivu 2) Seikkailu kerryttää kokemuspisteitä seuraavalla asteikolla: (noita tehtäväjuttuja ei lue Tuulian kirjeessä, mut teille tiedoks) 0 pistettä Keltanokka 10 pistettä Poikatyttö (Tehtävä: Pantomiimi) 20 pistettä Seikkailija (Tehtävä: Aarteenetsintä) 30 pistettä Sankaritar (Tehtävä: Aistitehtävä/Tuoksucocktail) 40 pistettä Morsmaikku (Tehtävä: Pahiksen voittaminen/bofferitaistelu)(sivu 3) Keltanokan pakkauslista
Taival on pitkä, joten tavarat on syytä pakata harkiten.
Seikkailuvaatteet Jästin vaatteet Mukavat seikkailukengät Sadeviitta tai sateenvarjo, jos sataa Yhteydenpitoväline ulkomaailmaan Rahaa Avaimet Elämän eliksiiriä eli vettä Luettavaa matkalle (valinnallinen) Henkilöllisyystodistus Kaikki 1 yön yöpymiseen tarvittava
|
|
|
Post by Jelena on Jun 13, 2016 19:37:13 GMT 2
Mun mielestä noi nimet on just hauskoja!
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 13, 2016 23:21:37 GMT 2
Kiitos, parempia saa kyllä kernaasti keksiä kuitenkin Jos jollain on ideoita vois esittää ne keskiviikkoon mennessä, niin että ehdin postittaan Karolle hyvissä ajoin. En oo saanu miestä aivopestyä esittämään Ölöngölökiä, joten taidan itse vetää viitan päälle ja pahistella, ja jälkikäsitellä videon ääniraidan niin että ääni kuulostaa vähän yliluonnollisemmalta kuin normi ääni xD
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 14, 2016 22:51:55 GMT 2
Muutin kuningattaren nimen Hölönpölöpiksi, ja pahis uhkaakin muuttaa ihmiset etanoiksi.
Kattokaa pahisvideoitten käsikirjotus tuolta Roolipeliquest topikista, ois kiva saada palautetta siihen!
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 16, 2016 22:09:18 GMT 2
Kuningatar Hölönpölöpin kirje on nyt tulostettu vaaleankeltaiselle paperille, allekirjoitettu kultakynällä, ja laitettu samanväriseen kuoreen joka on osoitettu Keltanokalle. Vaaleankeltainen kuori on isomman, tavallisen kuoren sisässä, jonka päällä lukee tietokoneella kirjoitetussa osoitetarrassa Karon nimi ja Elimäen osoite. Kirje lähti matkaan eilen, ja pitäis saapua perjantaina tai maanantaina. Laitoin myös Karolle sähköpostin, niin että osaa odottaa sitä. Niin, ja Karo antaa sen vaaleankeltaisen kuoren Tuulialle vasta la 2.7. aamuna!
|
|