|
Post by Henna Haltijakeiju on May 26, 2016 20:48:10 GMT 2
Miten polttarimuistot pitäisi toimittaa Tuulialle? Jos päädytään valokuvakirjaan, pidetään mielessä, että meille jää sitten aika vähän rahaa sadesään ohjelmaan ja/tai ruokailuun äänestäisin ite ehkä valokuvakirjaa, jos teille sopii, että sadesään ohjelma on jotain ilmaista tai TODELLA edullista, kuten ehdottamani Talvipuutarha. Sit jäis rahaa fyysiseen valokuvakirjaan ja vielä hyvin ruokaankin. Voiks Maarian muuten nakittaa kuvaajaksi, loistava sellainen kun on?? voin kyl itekki kuvata, vaikka en oo yhtä hyvä kuin hän.
|
|
|
Post by Annika Siik on May 26, 2016 21:02:14 GMT 2
Voihan sen kuvakirjan askarrella, kansio mis on pahvisivut tai sit tehdä kansio alusta alkaen (mul on jossain vihkon kokoon tarvittavia metalli rinkuloita), kannesta voi tehdä millaisen vaan, vaikkapa luonnon läheisen puineen ja lehtineen ja muutama ruusu luomaan 3D vaikutelmaa (vaikkapa elokuussa kukkivia kukkia, mitkä tuo mieleen häiden pito kuukauden) mis kannes me ollaan rooliasuissamme ja poseeramme ryhmässä Sivut tehdään luonnon kartongin väristä ja kuvat kehitetään erikseen. Jokainen voisi suunnitella yhden sivun taustan mihin kirjoittaa tervehdys ja onnittelut. Kannatan todellakin aidosti itse tehtyä kuva kirjaa niin päästään edullisemmin ja saadaan persoonallisempi kuvakirja tuulialle. Sähköiset teidostot tuuppaavat usein katoamaan kun kone vaihtuu... T:bansku84, eli tuulian lukion ajoilta kaveri annika
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on May 26, 2016 21:51:41 GMT 2
Mäkin mietin tuota tee-se-itse menetelmää, mutta totesin, että pienen kuvamäärän kehittäminen, materiaalit ja vihko kustantaa luultavasti joka tapauksessa tuon saman 20 euroa. Ja sen tekemiseen menee enemmän aikaa kuin Vistaprintin kuvakirjan tilaamiseen. Toki siitä tulisi vielä personaallisempi. Mulle se käy kyllä, sillä ehdolla jos joku muu voi ottaa askartelunakin itelleen, kun en itse luultavasti ehdi.
|
|
|
Post by Haltia-Maaria on Jun 10, 2016 8:00:48 GMT 2
Kuvakirja olisi varmasti mukavampi muisto kuin kuvat/powerpoint/tms sähköisessä muodossa, vaikkakin menisi budjetista pois. ~20e ei ole paha hinta useamman kesken jaettuna.
Voin muuten mielelläni toimia valokuvaajana polttareissa, ellei joku toinen kyseiseen hommaan hingu. ^^
|
|
|
Post by Jelena on Jun 10, 2016 12:56:06 GMT 2
Meillä on printteri jolla voi tulostaa valokuvapaperille, voin printata kuvat sillä.
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 10, 2016 20:54:20 GMT 2
Jelena, jos otetaan se Vistaprint kirja niin niitä valokuvii ei tarvii kenenkään tulostaa erikseen. Ne tulostaa kuvat suoraan kirjaan ja nitoo sen. Kirjan tilauksen yhteydessä sivut voi myös suunnitella itse / koristella miten haluaa ja valita värit yms.
Jos haluutte mennä "tee-se-itse" linjalla ja tulostaa kuvat ja liimata ne erikseen johonki albumiin, niin se sopii mulle sillä ehdolla että joku/jotkut muu kuin minä ottaa tämän tehtäväkseen. Mä kannatan Vistaprinttiä koska se on vaan helpointa ja nopeinta, ei tarvii erikseen ruveta etsimään albumeita kaupasta, tulostamaan, leikkaamaan ja liimaamaan mitään, ja pystyy kuitenkin kustomoimaan ulkoasun.
Mutta tosiaan, kumpikin mulle käy, kunhan niitä vapaaehtoisia sitten ilmoittautuu jos mennään tee-se-itse linjalla.
|
|
|
Post by Jelena on Jun 12, 2016 14:22:48 GMT 2
Voidaan tilata se albumi Vistaprintistä tai jostain. Budjettihan taisi hieman nousta kun tein oman ilmoittautumiseni.
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jun 12, 2016 22:15:23 GMT 2
Juu, rahat pitäis hyvin riittää Vistaprint kirjaan nyt kun sä olet mukana.
|
|
|
Post by Jelena on Jul 3, 2016 22:19:52 GMT 2
Voisiko kuvat saada jaetuksi polttariporukalle?
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jul 4, 2016 20:49:33 GMT 2
Linkki minun kuviin. Salasana on helsingdryl. Kaikille siis käy Vistaprint kuvakirja..? Ehdoitan medium kokoa, joka on siis 20 x 15 cm, suurinpiirtein A5. Nyt kun tuolla on hyvät alennukset, budjettimme riittäis melkeen jopa L kokoon (about A4), mutta minusta ainakin tuollainen A5 koko on riittävä..? Voidaan ottaa siihen vähän lisä"herkkuja", kuten photo cover ja laser-etched title on cover. Quantity: 1 Delivery Country: United Kingdom Cover Type: Photo Cover Laser-etched Title on Cover: Laser-etched Title on Cover Binding: Standard Binding Stock: Matte Paper Finish Hinta 12.72 + 2.99 toimitus = 15.71 GBP eli n. 19 EUR Kirjoja voi tilata useammankin, jos joku haluaa ostaa oman muistoksi!!
|
|
|
Post by Henna Haltijakeiju on Jul 4, 2016 21:12:41 GMT 2
Saisko selfiet myös jakoon sellaisilta, jotka on niitä ottanut?
|
|